OMRON Gyártói garancia

A webáruházunkban értékesített OMRON termékek magyarországi hivatalos disztribútori garanciával rendelkeznek. Nem hivatalos disztribútor által forgalmazott OMRON készülékek javítása, pontosságellenőrzése javítási díj ellenében történik.

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Gyakori kérdések

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

1. Hogyan zajlik a regisztráció?

2. Miért érdemes regisztrálnom?

3. Vásárolhatok regisztráció nélkül?

4. Hogyan tudok hírlevélre feliratkozni?

5. Hogyan módosíthatom az adataimat?

6. Hogyan zajlik a megrendelés?

7. Hogyan követhetem nyomon a megrendeléseimet?

8. Milyen szállítási módok közül választhatok?

9. Mennyi a szállítási idő?

10. Mennyibe kerül a szállítás?

11. Mit tegyek, ha sérülten kapom meg a csomagom?

12. Milyen fizetési módok közül választhatok?

13. Milyen szabályok vonatkoznak a higiéniai termékekre?

14. Kikre nem vonatkozik a 14 napos elállási jog?

15. Hol érdeklődhetek a termékekkel, megrendelésekkel kapcsolatban?


1. Hogyan zajlik a regisztráció?

A weboldal bal felső sarkában található „Regisztráció” linkre kattintva kétféleképp regisztrálhat.

  • A regisztrációhoz adja meg felhasználó nevét, jelszavát és személyes adatait, majd a „Regisztráció” gombra kattintva véglegesítse a műveletet. A sikeres regisztrációról email-ben értesítjük.
  • Regisztrálhat Facebookkal is, amennyiben van Facebook-os felhasználója.

 

2. Miért érdemes regisztrálnom?

Amennyiben regisztrál, a jövőben gyorsabban vásárolhat webruházunkban, nyomon követheti rendeléseit és igényelheti hírlevelünket.

 

3. Vásárolhatok regisztráció nélkül?

Igen, webáruházunkban van lehetősége regisztráció nélkül is vásárolni. Miután kosárba tette a kívánt termékeket és rákattintott a "Megrendelés" gombra, az "Új vásárló" alatt válassza a "Regisztráció nélkül vásárolok" gombot.

4. Hogyan tudok hírlevélre feliratkozni?

A bal oldalon található Kategóriák alatti Hírlevél dobozban adja meg nevét és email címét és kattintson a "Feliratkozom" gombra, majd a megadott email címre érkező levélben kattintson a "Megerősítem a feliratkozást" gombra.

 

5. Hogyan módosíthatom az adataimat?

Belépés után a „Adatmódosítás” linkre vagy a Profil / Adatmódosítás gombra kattintva módosíthatja a regisztrációkor megadott adatait. Ezt a weboldal bal felső sarkából éri el.

 

6. Hogyan zajlik a megrendelés?

  • Helyezze kosárba a kiválasztott termékeket: Kattintson a „Kosárba” gombra vagy a termék részletes leírásánál a darabszám megadása után a „Kosárba tesz” gombra.
    A kosár tartalmát a bevásárlókocsi ikonra kattintva ellenőrizheti, amit a képernyő jobb felső sarkából ér el. Itt módosíthatja a mennyiségeket vagy törölheti a nem kívánt termékeket a listáról (a szemeteskosár ikonra kattintva). A "Kosár ürítése" gombra kattintva lehetőség van a kosár teljes tartalmát kiüríteni.
  • Kattintson a "Megrendelés" gombra: Miután kiválasztotta a kívánt termékeket, a megrendelés gombra kattintva tudja vásárlását véglegesíteni.
  • Belépés / Regisztráció: Ha még nem vásárolt nálunk, lehetősége van regisztrációval és regisztráció nélkül is folytatni a megrendelést. Ezen kívül Facebook-kal is beléphet (amennyiben van Facebook-os profilja). Amennyiben korábban már regisztrált oldalunkon, lépjen be email címének és jelszavának megadásával.
  • Válassza ki a kívánt szállítási és fizetési módot, majd ellenőrizze minden adatát az összefoglaló oldalon. Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. Amennyiben van kupon- vagy promóciós kódja, azt is itt írhatja be a terméklista alatti mezőbe.
  • Kattintson a "Megrendel" gombra: Amennyiben minden adatot megfelelőnek talál, a "Megrendel" gombra kattintva véglegesítheti a megrendelést. Erről a honlapon, illetve email-ben is kap megerősítést. (Amennyiben a megrendelés rögzítése után, pl. a visszaigazoló e-mailben észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni felénk.)

Telefonon nem áll módunkban rendelést felvenni.

7. Hol követhetem nyomon a megrendeléseimet?

A képernyő bal felső sarkában található „Belépés” linkre kattintva megtekintheti és nyomon követheti leadott rendeléseit.

 

8. Milyen szállítási módok közül választhatok?

 

  1. Személyes átvétel mintaboltunkban (5 naptári napon belül): 1037 Budapest, Kunigunda útja 60.
  2. Házhoz szállítás: a csomagot a megrendelés során megadott címre (otthoni cím vagy munkahely) szállítja a futárszolgálat.
  3. Pick Pack Pontonvagy Csomagponton történő átvétel: a csomagot a kiválasztott átvevő pontra szállítja a futárszolgálat, az átvétel időpontjáról ők küldenek értesítést.

(Amennyiben a személyes átvételt választja, ne felejtse magával hozni a megrendelés számát vagy a megrendelés visszaigazolás egy példányát.)

9. Mennyi a szállítási idő?

A raktárkészleten levő termékek esetén a szállítás a rendelés leadását követően pár napon belül történik, karácsonyi időszakban ez több munkanap lehet.

10. Mennyibe kerül a házhozszállítás?

  • Sprinter futárszolgálat igénybevétele esetén: 1660 Ft(utánvétes fizetés esetén a kezelési költség: +290 Ft)
  • Pick Pack Ponton történő átvétel esetén: 1 190 Ft(utánvétes fizetés esetén a kezelési költség: +290 Ft)
  • GLS futárszolgálat igénybevétele esetén: 1 880 Ft(utánvétes fizetés esetén a kezelési költség: +290 Ft)
  • Csomagponton történő átvétel esetén: 1350 Ft(utánvétes fizetés esetén a kezelési költség: +290 Ft)

 

11. Mit tegyek, ha sérülten kapom meg a csomagom?

Amennyiben az átvételkor sérülést (nyomódás) lát a csomagoláson és ezt a kézbesítő futár jelenlétében jelzi, abban az esetben jogában áll, és lehetősége van az árut kinyitni és annak belső tartalmát szemrevételezni. Amennyiben az áru valóban sérült, egy jegyzőkönyv kitöltése szükséges.

(A futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően kizárólag elállási jogával élhet, ezért a futár távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.)

 

12. Milyen fizetési módok közül választhatok?

  1. Személyes átvétel esetén fizethet készpénzzel vagy bankkártyával, illetve bizonyos termékeknél Egészségpénztári kártyát is elfogadunk. Amennyiben egy termék elszámolható EP kártyára, kérjük a számlázási adatoknál adja meg az Egészségpénztár nevét, saját nevét és tagi azonosítóját.
  2. Futárszolgálat igénybevétele esetén fizethet: bankkártyával (simplepay rendszeren keresztül), utánvétellel vagy előreutalással.
    a) Utánvét esetén a futárnál bankkártyával és készpénzzel lehet fizetni.
    b) Előreutaláskor csupán egy visszaigazoló email érkezik a számlaszám adatokkal, nem érkezik külön díjbekérő. A megrendelt terméket csak azután adjuk át a futárszolgálatnak, miután az utalás megtörtént és megérkezett hozzánk a megfelelő összeg. Amennyiben proforma számlára van szüksége, kérjük, jelezze a megrendelés leadásakor a megjegyzés menüben.

Házhoz szállítás esetén nincs lehetőség EP kártyával fizetni (sem a futárnál, sem online), ilyen esetben a termék árát az általunk kiállított számla segítségével lehet utólag elszámolni az adott egészségpénztárnál.

2020. év végéig több banki szolgáltatónál változik az internetes bankkártyás vásárlás jóváhagyási folyamata. A vásárlónak immár több lépcsőben kell megerősítenie, hogy kártyabirtokosként jóváhagyja a tranzakciót.

A nem megfelelő beállítások esetén a bank megtagadhatja a fizetés teljesítését, így a vásárlás összege nem érkezik be hozzánk.

Ha betéti- vagy hitelkártyájához, valamint ezek társkártyáihoz nincs beállítva internetes biztonsági kód szolgáltatás, 2021. január 1-től a kártyákkal nem tud internetes vásárláskor fizetni.

A teendőkről és a részletekről tájékozódjon a kártyáját kibocsátó intézetnél!

Az OTP Bank tájékoztatója ide kattintva olvasható.

Milyen adatokat kell megadnom előreutalás esetén?

Cégnév: PROMEDTRON KFT.

Bank neve: OTP

Bankszámlaszám: 11742001 - 20065025

A közleménybe a megrendelés azonosítója kerüljön.

 

13. Milyen szabályok vonatkoznak a higiéniai termékekre?

A higiéniai termékeket a 14 napos elállás keretében csak akkor tudjuk visszavenni, ha a terméket nem használták és nem távolították el róla a védőfóliát.

14. Kikre nem vonatkozik a 14 napos elállási jog?

A fogyasztónak nem minősülő vásárlóink (EV., Bt., Kft. Rt. valamint egyéb jogi személyek) a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak alapján az elállási jogot nem tudják érvényesíteni! Az ilyen visszárukat minden esetben visszaküldjük a feladónak!

15. Hol érdeklődhetek a termékekkel, megrendelésekkel kapcsolatban?

Az alábbi telefonszámon vagy email címen ér el minket:

Vevőszolgálat: +36-1-453-7113

Szerviz: +36-1-453-7123

Email cím: vevoszolgalat@promedtron.hu